zondag 12 februari 2012

Februari

Ha, voor een paar uurtjes ben ik weer helemaal 'bij'.  Voor februari heb ik er dus 12 klaar. De stukjes die tussen de officiële sashings wegvallen heb ik even tussen de huisjes gelegd, staat mét, toch veel leuker dan zonder.
Ik had gehoopt sashings aan sommige huisjes te kunnen zetten maar . . . .  Helaas, niet gelukt.
Morgen wil ik met de kerk gaan beginnen.  Die wil ik als middenstuk gebruiken. Hij is al vergroot maar moet nog worden omgezet naar paper piecing. Nu maar duimen dat dat lukt.

Op internet kwam ik, al surfend, op een site waar ze verschillende gratis BOM's hebben.
Er zijn hele leuke bij. Dit jaar komt het er vast niet van met al die huisjes [en de sashings niet te vergeten]. Maar voor in de toekomst sla ik er toch 2 op.
Het allermooist vind ik die met de Asian Teapots. Ik wil er stof van Kona Bay voor gebruiken. Voor zover ik heb gezien is  de enige quiltwinkel  die daar meerdere stoffen van heeft De Naaidoos in Nieuw Buinen. Wie weet een webshop die ze verkoopt?
Tot de volgende keer, groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten