maandag 2 april 2012

Bee in Driebergen

Zaterdag 31 maart was de Bee. Het was een geweldig leuke dag.
Ik werd opgehaald [en later weer thuisgebracht] door Noa.
We werden gastvrij ontvangen door Wilma. Zelf was ik nog nooit bij zo'n dag geweest, en er waren meer nieuwelingen. Maar we zaten allemaal heel gezellig met elkaar te praten. Iedereen had wat te eten meegenomen dus daar werd bij de koffie al van genoten. Bij de 'Show en Tell'  werden prachtige quilts getoond. We speelden bingo met 'quilt woorden'  en natuurlijk waren er stofjes te winnen. Na heerlijk te hebben gegeten speelden we een 'dobbelsteenspel'. De hoofdrol was voor een mand vol  cadeautjes en de pakjes we zelf hadden meegebracht. Dat werd lachen, en  spannend! Zelf kreeg ik, van Marianna,  een prachtig speldenkussen en een set lapjes, mooie warme kleuren. Verpakt in vrolijk gekleurde blokken. En ik won een schattige 'cupcake met fijne spelden erin. Tussendoor leerde Marianna ons een origami bloem van stof te vouwen en van Marja kregen we een setje geknipte stofjes om een 'huisje'sspeldenkussen te maken.  Bij het afscheid kregen we allemaal een zakje met paaseitjes. Van het zakje ga ik proberen een huisje te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten