woensdag 26 september 2012

Sterretjes

De dahlia top is bijna klaar. Omdat ik toch iets te doen mee wil kunnen nemen ben ik begonnen met zespuntige sterretjes. Ik hou niet zo van felle kleuren maar als ik dat rood /wit of blauw/wit op andere blogs zie dan ziet het er zo vrolijk uit dat ik het toch ook eens wil proberen. Van de zomer heb ik broderietjes voor de achtergrond gekocht. Hier zijn de eerste sterretjes. Ik heb geen idee hoe groot de quilt zal worden dus ook niet hoeveel sterretjes ik moet maken. Hangt waarschijnlijk af van de rood/witte stof die ik heb.
Bij Hartendief heb ik 2 pakjes Redwork Renaissance gekocht, bij Radeerwiel een paar lapjes en Annemarie heeft wat gezocht bij Magdaleentje.  En dan denk ik dat ik stop als het op is.
Tot de volgende keer, groetjes van Ellie.


3 opmerkingen: